شبیه سازی کنترل هوشمند چراغ راهنمایی با منطق فازی در متلب

شبیه سازی کنترل هوشمند چراغ راهنمایی با منطق فازی در متلب

امروزه تقاطع های چراغدار زیادی در سطح دنیا مجهز به سیستم کنترل هوشمند می باشند .یکی از متداول ترین روشهای اندازه گیری پارامترهای ترافیکی مربوط به تقاطع ، استفاده از سنسورهای القایی است .  از سنسورهای القایی فقط در جلوی تقاطع استفاده می شود . به همین دلیل در کنار عملکرد مناسب سیستم SCATS در تخصیص زمانبندی صحیح و سازگار با شرایط لحظه ای ترافیک ، یک اشکال به آن وارد است و آن عدم محاسبه مستقیم و دقیق طول صف چراغ ق …