آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر تربیت اخلاقی
فهرست مطالب: چكیده فصل اول: كلیات پژوهش 1-1- مقدمه 2 1-2- بیان مسئله 3 1-3- اهمیت و ضرورت پژوهش 4 1-4- اهداف پژوهش 5 1-4-1- هدف اصلی5 1-4-2- اهداف فرعی6 1-5- سوالات پژوهش 6 1-6- فرضیه های پژوهش 6 1-7- متغیرهای پژوهش 7 1-7-1- متغیر مستقل 7 1-7-2- متغیر وابسته7 1-8- تعریف مفاهیم و اصطلاحات7 1-9- خلاصه 8 فصل دوم: ادبیات پژوهش 2-1- مقدمه11 2-2- دیدکلی12 2-3- تاریخچه پژوهش13 2-4- پیشینه ی پژوهش 13 2-5- مفهوم برنامه درسی14 2-6- مفهوم و تعریف برنامه درسی پنهان15 2-7- نظریات و دیدگاههای مختلف در مورد برنامه درسی پنهان 18 2-8- برنامه ی درسی آشكار، پوچ و پنهان 19 2-8-1- برنامه ی درسی آشکار و رسمی 20 2-8-2- برنامه ی درسی پوچ یا تهی 20 2-8-3- برنامه ی درسی پنهان 21 2-9- ضرورت و اهمیت توجه به برنامه ی درسی پنهان 28 2-10- فاكتورهای مهم در ارزش برنامه درسی پنهان 30 2-11- ویژگیها ی برنامه ی درسی پنهان 31 2-12- رویکردهای برنامه ی درسی پنهان 32 2-12-1- برنامه ی درسی پنهان به منزله ی نتیجه :33 2-12-2- برنامه ی درسی پنهان به منزله ی زمینه :33 2-12-3- برنامه ی درسی پنهان به منزله ی فرآیند :35 2-12-4- عوامل موثر در شکل گیری برنامه ی درسی پنهان 35 2-13- رابطه ی تدریس با برنامه ی درسی پنهان39 2-14- تاثیر برنامه ی درسی پنهان بر تجربه های یادگیری دانشجویان 40 2-15- ارتباط تکنولوژی آموزشی با برنامه ی درسی پنهان 42 2-16- برنامه درسی، ابزاری برای نیل به تربیت اخلاقی 43 2-16-1- اهمیت و ضرورت برنامهریزی درسی 46 2-16-2- مفهومشناسی بحث 46 2-16-3- مبنای انسانشناختی برنامه درسی تربیت اخلاقی 48 2-16-4- عناصر (عوامل) برنامه درسی 50 2-17- عوامل به وجود آورنده و مؤثر بر آموزشهای حتمی یا برنامه درسی پنهان 69 2-18- نتیجه گیری 73 2-19- پیشنهاد ها و راهکارهایی برای ایجاد زمینه ی طراحی و اجرای برنامه ی درسی پنهان 76 فصل سوم: طرح پژوهش 3-1- مقدمه80 3-2- روش پژوهش 80 3-3- جامعهآماری 81 3-4- گروه نمونه81 3-5- روش جمع آوری اطلاعات 82 3-6- ابزارهای پژوهش 82 3-7- تجزیه و تحلیل داده ها 82 3-8- روش تعیین پایایی ابزار84 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق 4-1- مقدمه 86 4-2- نتایج توصیفی 87 4-3- نتایج استنباطی91 4-3-1- فرضیه اول:91 4-3-2- فرضیه دوم:92 4-4- اعتبار یابی 93 فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری 5-1- مقدمه95 5-2- نتیجه گیری از فرضیات پژوهش 95 5-3- نتایج بدست آمده 96 5-4- پیشنهادات پژوهش 96 5-4-1- پیشنهادات بنیادی 96 5-4-2- پیشنهادات کابردی 97 5-5- محدودیت های پژوهش98 5-5-1- محدودیت در دسترس پژوهشگر 98 5-5-2- محدودیت غیر دسترس پژوهشگر 98 پیوست ها پرسشنامه. 100 جداول spss102 فهرست منابع:109 الف) منابع فارسی 109 ب) منابع لاتین 110 چكیده. 111 فهرست جداول جدول 2-1- جدول تعیین پایایی پرسشنامه 84 جدول 4-1- گرایشها و شاخصهای مرکزی برنامه ریزی پنهان87 جدول 4-2- جدول سطح اطلاعات علمی دانشجویان88 جدول 4-3 سطح پیشرفت تحصیلی دانشجویان89 جدول 4-4- جنسیت دانشجویان90 جدول4-5- خلاصه داده های ضریب همبستگی برای فرضیه پژوهش91 جدول4-6- خلاصه داده های ضریب همبستگی برای فرضیه پژوهش 92 جدول 4-7- اعتبار یابی آزمون برنامه ریزی پنهان 93 فهرست نمودارها نمودار 4-1- فراوانی برنامه ریزی پنهان در قالب نمودار هیستوگرام 87 نمودار4-2- سطح اطلاعات علمی دانشجویان در قالب نمودار دایرهای 88 نمودار 4-3- سطح پیشرفت تحصیلی دانشجویان در قالب نمودار دایرهای 89 نمودار 4-4- جنسیت دانشجویان در قالب نمودار دایرهای 90 دانلود پایان نامه آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر تربیت اخلاقی …