بررسی تاثیر ارتباط والدین با مدرسه بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
فهرست مقاله: فصل اول 5 مقدمه 5 1-1-بیان مساله 7 1-2-اهمیت و ضرورت موضوع 9 1-3-اهداف پژوهشی 11 1-3-1-هدف کلی 11 1-3-2-اهداف جزئی 11 1-4-فرضیه پژوهش 11 1-5- تعریف متغیرهای پژوهش 12 1-5-1-تعریف نظری 12 1-5-2-تعریف عملیاتی 12 فصل دوم 14 2-1-تاریخچه همکاری اولیا و مربیان 15 2-2-مفهوم مشاركت 16 2-3-انواع مشارکت 17 2-4-موانع مشارکت اولیا در امور مدرسه 18 2-5-موانع مشارکت اولیا از سوی مدرسه 19 2-6-موانع مشارکت از جانب اولیا 20 2-7-نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان 21 2-8-ضرورت آموزش جامعه شناختی آموزش و پرورش 23 2-9-تاثیر ارتباط مستمر اولیا و مربیان در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان 24 2-10-اهمیت نقش مشارکت خانواده ها در آموزش 28 2-11-نقش اجتماع در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان 28 2-12-تاثیر مدرسه در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان 31 2-13- تاثیر حضور والدین در مدرسه 34 2-14-عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی کودک 37 2-15-نقش مشاور در همکاری خانه و مدرسه 39 2-16-اهمیت خانواده در تحصیل فرزندان 45 2-17-خانواده به عنوان معلم و الگو 45 2-18- نقش والدین در موفقیتهای تحصیلی و رفتاری فرزندان 46 2-19-باورهای والدین، موفقیت فرزند 50 2-20-شیوه حضور و مداخله ی والدین 51 2-21-عوامل موثر در ترک تحصیل دانش آموزان 53 2-22-پیشینه تحقیق 53 فصل سوم 58 3-1-روش تحقیق 58 3-2-جامعه آماری 59 3-3-نمونه آماری 59 3-4-روش گردآوری اطلاعات 60 3-5-روایی و پایایی پرسشنامه 60 3-6-روش تجزیه وتحلیل داده ها 61 فصل چهارم 62 مقدمه 63 آمارتوصیفی سوالات پرسشنامه 64 آمار استنباطی 78 فصل پنجم 81 مقدمه 81 5-1-خلاصه تحقیق 82 5-2-نتیجه گیری 83 5-3-پیشنهادات کاربردی 84 5-4-پیشنهادات پژوهشی 85 5-5-محدودیت ها 86 منابع 87 پیوست 90