بررسی عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات توسط هنرآموزان هنرستانهای کشاورزی استان کرمانشاه با استفاده از مدل TAM
فهرست مطالب : چكیده مقدمه پیشینه ی تحقیق روش تحقیق یافته های پژوهش الف- بخش توصیفی ب- بخش استنباطی بحث و نتیجه گیری منابع جدول1: ضرایب آلفای محاسبه شده . جدول2. درصد فراوانی مدت استفاده ی روزانه ی هنرآموزان از فناوری اطلاعات جدول 3: ماتریس همبستگی متغیرهای پژوهش . جدول4. بررسی اثرات مستقیم ، غیرمستقیم و کل متغیرها بر متغیر وابسته (استفاده) شكل1. مدل پذیرش فناوری ( دیویس، باگوزی، و وارشاو، ۱۹۸۹) شکل2 . نمودار مسیر مدل مفهومی (TAM) مدل برونداد