بررسی نوع نگرش اعضای اتاق بازرگانی نسبت به عملكرد كاركنان اتاق بازرگانی
فهرست مطالب: فصل اول: كلیات پژوهش 1-1- مقدمه2 1-2- بیان مسئله 2 1-3- اهمیت و ضرورت پژوهش 3 1-4- اهداف پژوهش 4 1-4-1- هدف اصلی 4 1-4-2- اهداف جزئی 4 1-5- فرضیات پژوهش 4 1-5-1- فرضیه اصلی 4 1-5-2- فرضیات جزئی 4 1-6- سوالات پژوهش 5 1-6-1- سوال اصلی 5 1-6-2- سوالات فرعی 5 1-7- قلمرو پژوهش 5 1-7-1- قلمرو موضوعی 5 1-7-2- قلمرو زمانی 5 1-7-3- قلمرو مكانی 5 1-8- چارچوب نظری پژوهش 5 1-9- تعریف واژه ها و اصطلاحات 6 1-10- متدولوژی تحقیق 5 1-11- جامعه و نمونه آماری تحقیق 6 1-11-1- جامعه آماری6 1-11-2- نمونه آماری 6 فصل دوم: ادبیات پژوهش 2-1- مقدمه 8 2-2- پیشینه و تاریخچه 8 2-3- ادبیات پژوهش 8 2-3-1- تعریف مشتری 8 2-3-2- نیازها و انتظارات مشتری 9 2-3-3- رضایت مشتری: 10 2-3-4- مدیریت ارتباط با مشتری 10 2-3-5- انواع روش های مشتری مداری11 2-3-6- چالشهای اجرایی12 2-3-7- مزایای بکارگیری سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری 12 2-3-8- چگونه CRM خود می تواند سود آور باشد؟ 12 2-3-9- دلایل حرکت سازمانها به سوی سرمایه گذاری بر مدیریت ارتباط با مشتری 13 2-3-10- تجارب سنتی بازاریابی در سازمانها 13 2-3-11- چارچوب گارتنر 13 2-3-12- رضایت مشتری چیست؟15 2-3-13- رضایت مشتری چه اثری در کسب و کار یک عرضه کننده دارد؟ 15 2-3-14- اندازه گیری رضایت مشتری (CSM)15 2-3-15- چگونگی تحلیل نیاز مشتری 17 2-3-16- ارزش از دیدگاه مشتری 18 2-3-17- مبانی و اصول مشتری مداری در اسلام 19 فصل سوم: روش پژوهش 3-1- مقدمه30 3-2- روش پژوهش30 3-3- جامعه آماری30 3-4- حجم نمونه و نمونه گیری30 3-5- نحوه گردآوری داده ها31 3-6- ابزار پژوهش31 3-7- روش گردآوری داده ها32 3-8- روش تجزیه و تحلیل داده ها 32 3-9- روایی و پایایی پرسشنامه ها 33 3-10- تجزیه و تحلیل داده های پژوهش 34 3-11- بررسی عوامل دموگرافیک بر روی متغیر های تحقیق 34 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها35 4-1- مقدمه36 4-2- تحلیل توصیفی37 4-2-1- تحلیل توصیفی سوالات40 4-3- تحلیل استنباطی69 4-3-1- متغیرهای دموگرافیک69 4-3-2- فرضیه های تحقیق73 فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری 5-1- مقدمه76 5-2- نتیجه گیری از فرضیه ها76 5-3- یافته های پژوهش77 5-4- محدودیت های پژوهش77 5-4-1- محدودیت در دسترس پژوهشگر77 5-4-2- محدودیت غیر دسترس پژوهشگر 78 5-5- پیشنهادات78 5-5-1- پیشنهادات پژوهش: 78 5-5-2- پیشنهادات به محققان بعدی78 5-5-3- پیشنهادات کاربردی78 پیوســـت ها پرسشنامه 80 جداول برنامه SPSS82 منابع و مآخذ88 فهرست جداول جدول 4.1: تحلیل توصیفی سن37 جدول 4.2: توزیع فراوانی جنسیت 38 جدول 4.3: توزیع فراوانی زمینه فعالیت38 جدول 4.4: توزیع فراوانی سطوح تحصیلات 38 جدول 4.5: تحلیل توصیفی نگرش مراجعه کنندگان39 جدول 4.6: تحلیل توصیفی مقایسه نگرش زنان و مردان 40 جدول 4.7: تحلیل توصیفی سوال یک 40 جدول 4.8: تحلیل توصیفی سوال دو41 جدول 4.9: تحلیل توصیفی سوال سه42 جدول 4.10: تحلیل توصیفی سوال چهار43 جدول 4.11: تحلیل توصیفی سوال پنج44 جدول 4.12: تحلیل توصیفی سوال شش45 جدول 4.13: تحلیل توصیفی سوال هفت46 جدول 4.14: تحلیل توصیفی سوال هشت47 جدول 4.15: تحلیل توصیفی سوال نه48 جدول 4.16: تحلیل توصیفی سوال ده49 جدول 4.17: تحلیل توصیفی سوال یازده50 جدول 4.18: تحلیل توصیفی سوال دوازده51 جدول 4.19: تحلیل توصیفی سوال سیزده52 جدول 4.20: تحلیل توصیفی سوال چهارده53 جدول 4.21: تحلیل توصیفی سوال پانزده54 جدول 4.22: تحلیل توصیفی سوال شانزده55 جدول 4.23: تحلیل توصیفی سوال هفده56 جدول 4.24: تحلیل توصیفی سوال هجده57 جدول 4.25: تحلیل توصیفی سوال نوزده58 جدول 4.26: تحلیل توصیفی سوال بیست59 جدول 4.27: تحلیل توصیفی سوال بیست و یک60 جدول 4.28: تحلیل توصیفی سوال بیست و دو61 جدول 4.29: تحلیل توصیفی سوال بیست و سه62 جدول 4.30: تحلیل توصیفی سوال بیست و چهار63 جدول 4.31: تحلیل توصیفی سوال بیست و پنج64 جدول 4.32: تحلیل توصیفی سوال بیست و شش65 جدول 4.33: تحلیل توصیفی سوال بیست و هفت66 جدول 4.34: تحلیل توصیفی سوال بیست و هشت67 جدول 4.35: تحلیل توصیفی سوال بیست و نه68 جدول 4.36: مقایسه نگرش بر اساس گروه سنی69 جدول 4.37: مقایسه نگرش بر اساس جنسیت70 جدول 4.38: مقایسه نگرش بر اساس زمینه فعالیت70 جدول 4.39: مقایسه نگرش بر اساس تحصیلات71 جدول 4.40: مقایسه نگرش بر اساس رشته تحصیلی72 جدول 4.41: بررسی رابطه عدالت رویه ای و عملکرد73 جدول 4.42: بررسی رابطه عملکرد و توضیح و تلاش73 جدول 4.43: بررسی رابطه عملکرد و رفتار مودبانه74 جدول 4.44: بررسی رابطه عدالت توزیعی و عملکرد74 فهرست نمودارها نمودار 4.1: نمودار هیستوگرام سن37 نمودار 4.2: نمودار هیستوگرام امتیاز نگرش39 نمودار 4.6: نمودار فراوانی سوال چهار43 نمودار 4.7: نمودار فراوانی سوال پنج44 نمودار 4.8: نمودار فراوانی سوال شش45 نمودار 4.9: نمودار فراوانی سوال هفت46 نمودار 4.10: نمودار فراوانی سوال هشت47 نمودار 4.11: نمودار فراوانی سوال نه48 نمودار 4.12: نمودار فراوانی سوال ده49 نمودار 4.13: نمودار فراوانی سوال یازده50 نمودار 4.14: نمودار فراوانی سوال دوازده51 نمودار 4.15: نمودار فراوانی سوال سیزده52 نمودار 4.16: نمودار فراوانی سوال چهارده53 نمودار 4.17: نمودار فراوانی سوال پانزده54 نمودار 4.18: نمودار فراوانی سوال شانزده55 نمودار 4.19: نمودار فراوانی سوال هفده56 نمودار 4.20: نمودار فراوانی سوال هجده57 نمودار 4.21: نمودار فراوانی سوال نوزده58 نمودار 4.22: نمودار فراوانی سوال بیست59 نمودار 4.23: نمودار فراوانی سوال بیست و یک60 نمودار 4.24: نمودار فراوانی سوال بیست و دو61 نمودار 4.25: نمودار فراوانی سوال بیست و سه62 نمودار 4.26: نمودار فراوانی سوال بیست و چهار63 نمودار 4.27: نمودار فراوانی سوال بیست و پنج64 نمودار 4.28: نمودار فراوانی سوال بیست و شش65 نمودار 4.29: نمودار فراوانی سوال بیست و هفت66 نمودار 4.30: نمودار فراوانی سوال بیست و هشت67 نمودار 4.31: نمودار فراوانی سوال بیست و نه 68 دانلود مقاله بررسی نوع نگرش اعضای اتاق بازرگانی نسبت به عملكرد كاركنان اتاق بازرگانی